العمالقة


عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

تحياتى
MiZo
Mr-MiDo




 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عيد ميلادى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
rehab
...:::عضو فعال:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 96
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: عيد ميلادى   الخميس سبتمبر 18, 2008 11:20 am

انا عيد ميلادى 22/10 محدش ينسانى فاصل 6967 757
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.googel.com
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلادى   الخميس سبتمبر 18, 2008 1:55 pm

لا ان شاء الله مش ممكن ننسى عيد ميلادك ياروبي

وعموما انا هقولك دلوقتي مقدمااا

كل سنه وانتي طيبه وعقبال مليار سنه

وطبعاا لسه الهديه في السكه

انتظري هديتي قريبااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rehab
...:::عضو فعال:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 96
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلادى   الخميس سبتمبر 18, 2008 2:22 pm

مرسى يا قمر بس يا رب ما تنسينى فى اليوم ده المثل بيقول بكره نشوف وانا بقولك يوم22/10نشوف انتى بقى عيد ميلادك امتى علشن منساكيش؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.googel.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 30
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلادى   الجمعة سبتمبر 19, 2008 5:43 pm

لا متخافيش يا رحاب مش هنساكى
لان تاريخ ميلادك نفس تاريخ ميلاد
اعز واغلى انسان عندى وهوه بابا
كل سنه وانتى طيبه
انا يادوب الحق احوش علشان اجيبلك هديه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلادى   الجمعة سبتمبر 19, 2008 7:47 pm

لا انشاء الله انا مش هنسى ابداااا

ولا اي عضو من الاعضاء هينسى

لان المنتدى بيفكرنا قبلها باسبوع باعياد الميلاد

وانا عيد ميلادي يوم 27|9

يعني انا اكبر منك بشهر بحاااااااااله

ياااااه دا انا كبيره اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rehab
...:::عضو فعال:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 96
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلادى   السبت سبتمبر 20, 2008 3:59 am

يعنى انتى قبلى خلاص انا بقى اللى هلحق احوش من دلوقتى علشان اجيب احلى هديه لاحلى صديقه فى المنتدى وكل سنه وانتى طيبه وعقبال يا رب مليون سنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.googel.com
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلادى   السبت سبتمبر 20, 2008 11:10 am

وانتي طيبه يارحاب

بس مش عايزاكي تكلفي نفسك

كفايه انك تفتكريني وتقوليلي كل سنه وانتي طيبه

دي اكبر هديه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عيد ميلادى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
العمالقة :: ...::: المنتدى العام:::... :: منتدى الاهداءات-
انتقل الى: