العمالقة


عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

تحياتى
MiZo
Mr-MiDo




 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 محكمة الحب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Mr-MiDo
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 480
الهواية :
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: محكمة الحب   الإثنين يونيو 23, 2008 5:01 am

الحب والرومانسيه كلنا طبعا عارفنهم كويس بس احنا بقا عملنا المحكمه عشان نعرف الحب والرومانسيه عن كل وحد فينا

فكره الموضوع ان كل مره هنستضيف عضو معانا فى المنتدى وهيدخل معانا فى المحكمه وهيبقا فى قفص الغرام وتتم المحكمه

وعلى الجميع الاتزام بكل قواعد المجكمه الحكم هيكون عادل باْذن الله وياريت يكون الاجابه صادقه


احنا عاملين المحكمه عشان كل وحد فينا يقف قدام نفسه مره وحده بقلبه وياريت اللى يدخل المحكمه يكون عقله بعيد عن رده

:) قواعد المحكمه :)

1- الاجابه عن جميع الاسئله بكل صراحه..........

2- تكون صادق

3- لاتحاول ان تبعد عن مضمون الموضوع

فكره الموضوع جميله جدا وهتعجبكوا يا جماعه ياريت كلنا نشارك كلنا نبقا مع بعض

وياريت محدش يفهم الموضوع غلط احنا مش هنخش فى خصوصيات حد احنا عاملينا محكمه عن الحب والرومانسيه



يلا نبدا الترشيح انا مستنية ردوكم وترشيحاتكم علشان نكمل ونحط اسالة للعضو الى هيتم ترشيحوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com/
نونه
...:::عضو جديد:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 18
العمر : 42
تاريخ التسجيل : 09/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الإثنين يونيو 23, 2008 5:56 pm

الله يا ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يونيو 24, 2008 5:40 am

فكره حلوه اوي ياميدو

وانا بارشح العضوه انجل انها تقف امام محكمه الرومانسيه

ويتم استجوابها please

501
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يونيو 24, 2008 1:34 pm

هههههههههههههه انتى بدسى انجل ياشوشو
ماشى
انا بقى هرشحك انتى

وفكره موضوعك حلوه قوى يا مستر ميدو

والى يتم ترشيحه يجاوب على الاسئله بكل صراحه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
roro
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 146
العمر : 31
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 15/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يونيو 26, 2008 9:26 am

بصوا بقه انا برشحك انتي يا كاري

تقفي امام المحكمه ولازم الصراحه طبعا

موضوعك هايل يا ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يونيو 26, 2008 1:10 pm

انا لا خالص
انسوا
انا ادبس صحابى اه واسالهم اسئله كمان
لكن انا دا مستحيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
admin
...:::صاحب. المكان:::...
 ...:::صاحب. المكان:::...


ذكر
عدد الرسائل : 338
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الجمعة يونيو 27, 2008 6:04 am

موضوعك جميل يا ميدو وفكرته جامده

وانا برشح (كارى) تقف قدام المحكمة

شكلك كده يا كارى هتدبسى yahya
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الجمعة يونيو 27, 2008 7:44 am

خلاص ياجماعه انا غيرت رايي

وعايزه كاري هي اول واحده تقف اما المحكمه

وبكده الاصوات كترت لكاري

متهيالي لازم المحكمه تفتح

يلا ياجماعه ابدؤا الاسئله لكاري

واكيد كاري صريحه

break break

yahya yahya yahya
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الجمعة يونيو 27, 2008 9:21 am

وانا كمان برشح كاري
ها
وياريت متتهربيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الجمعة يونيو 27, 2008 2:43 pm

خلاص يا جماعة مش كلو على كاري الغلبانة
انا هغير وهختار محمد الادمين
اصلها صعبت عليا
مش كلو عليها
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الجمعة يونيو 27, 2008 3:14 pm

ايوه كده يا احمد ونعم الاخوه
انت رجل والرجال قليلون
وانا بشجع اى حد انتوا توافوا عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سيمو
مشرف العمالقة
مشرف العمالقة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 653
الموقع : http://sweettime.yoo7.com/
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 22/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   السبت يونيو 28, 2008 8:57 am

فكره جمله جدها يا مستر ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   السبت يونيو 28, 2008 1:17 pm

اي خدمة يا كاري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأحد يونيو 29, 2008 9:49 am

ايه ياجماعه فين الترشيح

عايزين نبدا الاسئله

ايه رايكم ياجماعه نوقف كاري وانجل امام المحكمه

انا عايزه ابدا امخمخلهم

scratch scratch scratch scratch

thinking thinking thinking thinking

lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأحد يونيو 29, 2008 9:52 am

شكلو مفيش حد عاوز يقف
خلاص انا متبرع هقف انا
مين الهيقول الاسئلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
Angel Of Love
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1865
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 09/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأحد يونيو 29, 2008 1:07 pm

محكمة...

العضوة انجل الحاضرة عن المجنى عليه
الحب...
ستبدأ استجواب المتهم سبيدر...........
فليستعد.!!



اذا كنت تفكر ان تحب الان وترتبط بانسانة تكمل معها طريقك وتبدأ معها حياتك
هل تعتقد فعلا انك ستتزوجها وتكون اما لاولادك؟
مع ان سنك لايتجاوز 17 سنة
وكم سنة ستظل مرتبط بها الى ان تكون قادرا على الزواج
وهل هى ستنتظر كل هذا الوقت؟
هل سيوافق اهلها؟


جاوب ياأحمد على الاسئلة دى مؤقتا وبسرعة
عشان لسة فى اسئلة تانية كتييييييييييييييير هتتسألها يانجم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأحد يونيو 29, 2008 3:15 pm

هبدا اسئلتي لسبيدر

مامعنى الحب من وجهه نظرك؟؟؟

عندما تشعر بالحب في هذا السن هل تعتقد ان مشاعرك لن تتغير بعد مرور ثلاث اربع سنين كده؟؟

واستنى شويه لما امخمخ

اصلي لسه خارجه من امتحانات ومخي ما فضيش

لا تقلق الاسئله لن تتاخر

وفقكم الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأحد يونيو 29, 2008 3:20 pm

ايه ده
الاسئلة دي برة المنهج
_________________اذا كنت تفكر ان تحب الان وترتبط بانسانة تكمل معها طريقك
وتبدأ معها حياتك
هل تعتقد فعلا انك ستتزوجها وتكون اما لاولادك؟
بدال مبحبها جدا
ايه اليمنع اني اتجوزها
____________________
وكم سنة ستظل مرتبط بها الى ان تكون قادرا على الزواج
وهل هى ستنتظر كل هذا الوقت؟
هل سيوافق اهلها؟

ولاهي كام سنة على حسب بقى
مش معقول انا اول متخرج هلاقي كل شغل وكل حاجة تمام
الموضوع كله راجع لأبوها اذا كان رخم او كويس وهيقدر يستحملني
ههههههههههه
_____________-
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأحد يونيو 29, 2008 3:22 pm

دلوقتي ردي على اسئلة شوشو
__________________

مامعنى الحب من وجهه نظرك؟؟؟
هوةاحساس بيغمر الانسان بالسعادة
ومن وجهة نظري مش شرط يكون بحبيب
جايز جدا يكون لصديق عزيز عالواحد
__________________________

عندما تشعر بالحب في هذا السن هل تعتقد ان مشاعرك لن تتغير بعد مرور ثلاث اربع سنين كده؟؟

لو كان حب صادق اعتقد ان مشاعري مش هتتغير مع اني لسة محبتش
______________________________
ده كله لسة مفضيش يا شوشو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الإثنين يونيو 30, 2008 6:55 am

انا ممكن اعقب على الكلام ده بعد اذنكوا طبعا

انا من راى ان الى يحب حد بجد عمره ماهيقدر يستغنى عنها ابدا مهما كان
ومهما حصل
وحتى لو طالت مده ارتباطهم ببعض
اهم حاجه يكون فيه اخلاص فى الحب واحترامه وتقديره للبنت الى حبها وحبته
ويكون واثق فيها

بس كده خلاص انا خلصت

انا بقى عايزه اساللك يا احمد __________

هل انت غيور ؟؟ والى اى مدى ممكن تغير على البنت الى هتحبها ؟؟
ولما تحب بجد وفجأه ظهرت فى حياتك بنت انت اعجبت بيها جدا وبدات التفكير فيها
انك ترتبط بيها وفى نفس الوقت عمرك ماتقدر تنسى اول انسانه حبيتها
ياترى ايه هيبقى موقفك ؟ هتتصرف ازاى ؟؟

كفايه كده على ما فكر تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الإثنين يونيو 30, 2008 8:55 am

هل انت غيور ؟؟ والى اى مدى ممكن تغير على البنت الى هتحبها ؟؟
مش لدرجة الغيرة التخنق
بجدود من غير مزعجها او اخنقها بالغيرة دي
_________________________
ولما تحب بجد وفجأه ظهرت فى حياتك بنت انت اعجبت بيها جدا وبدات التفكير فيها
انك ترتبط بيها وفى نفس الوقت عمرك ماتقدر تنسى اول انسانه حبيتها
ياترى ايه هيبقى موقفك ؟ هتتصرف ازاى ؟؟
اكيد هحاول انسى حبيبتي الاولانية خلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
mido_esooo
...:::عضو مجتهد:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 172
العمر : 25
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الإثنين يونيو 30, 2008 10:37 am

الموضوع جامد ونفسى اشترك معاكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الإثنين يونيو 30, 2008 11:47 am

تنسى حبيبتك الاولانيه
الحب الاول عمره ما يتنسى يا احمد

واتفضل اشترك معانا يا ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido_esooo
...:::عضو مجتهد:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 172
العمر : 25
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الإثنين يونيو 30, 2008 5:50 pm

شكرا ليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
Angel Of Love
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1865
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 09/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 12:02 am

يقول لها أحبك وخلفها لستة طوييييييييييييييلة من الاوامر.............
فهل الحب يعنى تحكم بحجة الغيرة؟



اما بالنسبة لموضوع تنسى حبيبتك الاولانية
عندما تشعر بالحب في هذا السن هل تعتقد ان مشاعرك لن تتغير بعد مرور ثلاث اربع سنين كده؟؟

لو كان حب صادق اعتقد ان مشاعري مش هتتغير مع اني لسة محبتش
______________________________
ولما تحب بجد وفجأه ظهرت فى حياتك بنت انت اعجبت بيها جدا وبدات التفكير فيها
انك ترتبط بيها وفى نفس الوقت عمرك ماتقدر تنسى اول انسانه حبيتها
ياترى ايه هيبقى موقفك ؟ هتتصرف ازاى ؟؟
اكيد هحاول انسى حبيبتي الاولانية خلاص

مش حاسس ان الاجابتين متضادين شوية
جاوب يالا
عشان لسة الاسئلة مخلصتش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 4:28 am

اعتقد ان الانسان صعب انه يعجب بواحده ويفكر فيها لو كان بيحب واحده تانيه حب حقيقي

لان القلب يحب مره مايحبش مرتين فلازم يكون الحب الاول ده انتهى باي طريقه قبل بدايه الحب التاني

القلب مايستحملش حبين في نفس الوقت

ومن وجهه نظري انا ان حب الشباب في السن ده بيبقى مش دائم ومش حقيقي

ومشاعرهم بتتغير

وانا مستنيه اشوف ردك يااحمد على سؤال انجل

ولو تحب ياميدو تكون انت تاني واحد تقف امام المحكمه قولنا علشان نبدا الاسئله ليك

501
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شوشو
عضو v.i.p
avatar

انثى
عدد الرسائل : 834
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 5:02 am

عايزه اسالك يااحمد

هل انت مؤمن بالمثل الذي يقول

(البعيد عن العين بعيد عن القلب)؟؟؟؟

جاوب لان الاسئله تراكمت عليك

write write
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 6:10 am

اجابتي على انجل
انا اقصد السؤال الاول ان لو لسة احنا فضلنا نحب بعض الفترة دي ومسبناش بعض
مش اني سبتها ومشاعري لسة متغيرتش ناحيتها
انتو فهمتو قصدي غلط يا جماعة
ركزو في الكلام شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 9:45 am

فكره تمام اوى وربنا يقويك على الاسئله دى يا سبيدر

وحاول تحل كويس علشان متكسفناش اكتر من كدا كفايه الرياضه والفزيا والاحصا

وابقى ذاكر كويس قبل ما تجاوب


واوعى حد عقله يغره ويخترنى لمحكمه الحب

اصلى بخاف من الوقوف وراء القفص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
Angel Of Love
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1865
العمر : 29
مزاجي :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 09/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 10:43 am

مش هو ده سؤالى ياسبيدر
انا سؤالى الاول
التانى كان مجرد لفت انتباه
جاوب عليه وانا اوعدك انى مش هاسالك تانى
بقيت الاسئلة للضحية
قصدى المتهم رقم 2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 3:09 pm

اي سؤال تاني يا انجل انا جاوبت خلاص
________________________
واجابتي على شوشو

هل انت مؤمن بالمثل الذي يقول

(البعيد عن العين بعيد عن القلب)؟؟؟؟

__________________________
لا غير مؤمن بالمثل ده ابدا ممكن اوي اعرف حد ويكون قريب مني جدا
وفي نفس الوقت بعيد عن عيني
____________________________

ايه يا روميو انت هتسيحلنا في المنتدى
مابلاش نتكلم في الماضي على رأي عمرو دياب
هههههههههههه________________
افتكر يا جماعة كفاية اوي كدة
حد يخش بدالي
________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 3:30 pm

اوك يا سبيدر

وانا هقدم نفسى كما قدمت انت نفسك وتشجعت

ويا اهلا بالمعارك

شوشو ـ كارى ـ انجل


اكيد انتوا التلاته عندك اخوات ولاد بلاستك زى فياريت تكونوا حنينين عليا ومتكونش اسألتكم صعبه لأحسن يتم الكسر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 4:34 pm

ههههههههههههه
اهلا بيك يا روميو فى المحكمه منور
انا ممكن اسالك سؤال بسيط وسهل جداااااااا وهو

ياترى انت مؤمن بالحب من اول نظره ؟؟
وياترى حبيت قبل كده ؟ ولو انت حبيت قبل كده ياترى كان حب صادق ولا تسليه ؟؟
ممكن سؤال صغنون كمان

انت قبل كده قلت انك هتضرب الى هتتجوزها ممكن اعرف ليه قولت كده ؟؟
يارب تكون اسئلتى متكونش نقيله عليك
انا ابتديت باسئله صغيره علشان تعرف بس ان احنا اخوات وبخاف عليك بس بعد كده !!!!!!!
ياويلك منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SPIDER
...:::عضو ذهبى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1019
العمر : 26
الموقع : في أي حتة تعجبك
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 5:10 pm

ده كله وصغيرة يا كاري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.sweettime.yoo7.com
Mr-MiDo
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 480
الهواية :
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 5:32 pm

اشكركم على الردود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com/
Mr-MiDo
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 480
الهواية :
تاريخ التسجيل : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الثلاثاء يوليو 01, 2008 5:35 pm

انا برشح كارى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com/
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأربعاء يوليو 02, 2008 4:16 am

بلاش انا علشان ممكن اكدب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الأربعاء يوليو 02, 2008 4:21 am

مرسى على الاسئله الصغنونه دى

ياترى انت مؤمن بالحب من اول نظره ؟؟

انا مؤمن بالحب من اول نظره


وياترى حبيت قبل كده ؟ ولو انت حبيت قبل كده ياترى كان حب صادق ولا تسليه ؟؟


نعم حبيت قبل كده

كان حب صادق لدرجه انى مصارحتهاش بحبى لانى كنت خايف عليها من عواقبه


انت قبل كده قلت انك هتضرب الى هتتجوزها ممكن اعرف ليه قولت كده ؟؟


معتقدش انى همد ايدى على قلبى بس انا كنت برخم عليكى شويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 12:19 am

بترخم عليه
ماشى ياروميو
ليك يوم وارخم عليك كده انشاء الله
بس كان لازم تصارحها بحبك لانه كده حب من طرف واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 12:45 am

مهو حب من طرف واحد

بس انتهى مع مرور الزمن انهى حب من اول نظره
وانهى حب بالنظرات

ومتزعليش من رخامتى ده العادى يعنى


ههههههههههههههههه

ولو عندك اسئله ابقى اسئلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 12:47 am

هههههههههههه
انا مقدرش ازعل منك ياروميو ولا اى حد من المنتدى
لان احنا اكتر اخوات فى الله
وهبقى اسالك تانى بس محضرالك كام سؤال كده جامدين هكتبهم بس مش دلوقتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 12:53 am

اوك وانا مستعد بس على شرط انك هتبقى خلفى فى محكمه الحب

وهبقى انا وكيل النيابه اللى هقدم لك الاسئله الرومانتيكيه

اوك

فى انتظار اسئلتك

وايضا القبض عليكى لكى تكونى فى محكمه الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 1:00 am

وكيل النيابه
لا ياروميو خليك المحامى بتاعى بلاش كده انا لسه بقولك احنا اخوات
تقوم تقولى وكيل نيابه ليه كده

تعرف ايه عن الحب ؟؟
وما هو مفهوم الحب من وجهه نظرك ؟؟
وياترى الغير حب ام انانيه ؟؟


خد دول على ما افكرلك تانى اوك .......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 1:21 am

اوك

تعرف ايه عن الحب ؟؟


اعرف انه احساس جميل يجب ان يكون بين شخصين متفاهمين ومتعقلين يفهمان ما معنى الحب الصحيح ويمشون على نهجه ولا يتخطون اى حواجز تمنع عن ذلك لاننا فى وقتنا الحاضر نرى غير ذلك

هو ده مفهوم الحب الجزئى اللى جه على بالى لان مفهومه اكتر من كده بكتير اصل نقصه سطرين

ههههههههههههههه

وما هو مفهوم الحب من وجهه نظرك ؟؟

الخوف عن الحبيبه هذا يشمل حاجات كتير اوى تتخيليها ومتتخيلهاش


وياترى الغير حب ام انانيه ؟؟


والسؤال ده انا مش فهمه يا ريت تفهمينى ايش تقصدى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 1:29 am

يعنى انت مثلا لما تكون مرتبط بواحده
وبتغير عليها جامد جدااااااا لدرجه انك بتغير عليها من اخواتها مثلا
ده بيبقى غيره
ولا ا نانيه والانانيه معناها انك عايز الحاجه ديه تبقى ملكك انت لوحدك


رد بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 1:35 am

انا راجل شرقى جدا

فأنا هغير عليها جدا لدرجه من الممكن ان متتحملهاش لو هى بجد مبتحبنيش او متردده فى حبى
لكن لو هى بتحبى اكيد هتعرف انى بغير عليها اوى وده لمصلحتها هى قبل مصلحتى


هل من مزيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 1:37 am

اوكى الغيره كويسه وكل حاجه
بس الغيره لما بتزيد عن حدها ممكن تقتل الحب الى بينهم
لان الغيره ممكن توصل للشك فيها
بالرغم انهم بيحبوا بعض جداااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 1:40 am

فخمت قصدك بس انا بقولك هى لو بتحبى اكيد هتعرف انه كل ده حب زائد يفرحها مش يخوفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
kary
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1993
العمر : 29
الموقع : بيتى دوت كوم
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 5:53 am

فى الاول هيفرحها
لكن بعد كده هتخليها تفكر انك بتشك فيها
والله بكلمك بجد
انت عارف لو يغير بس بحدود يعنى مش اى حاجه يتخانق معاه
ويقولها انا بغير عليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
romio
...:::عضو ملكى:::...
...:::عضو ملكى:::...
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1928
العمر : 26
الموقع : لست ادرى
دولتي :
مزاجي :
الوظيفة :
الهواية :
احترام قوانين المنتدى :
تاريخ التسجيل : 07/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة الحب   الخميس يوليو 03, 2008 5:57 am

هو لازم علشان افهمها انى بغير عليها

اروح قايم مزعقلها

والطوشها قلمين


وانزل فيها ضرب لغايه ميبنلها صاحب

لا هى لازم تفهم ده بعقلها وقلبها

وده دورى انا اساسا بأنى امهدلها غيرتى من الشئ ده بهدؤ وبراحه


فهمتينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://strong.ahlamontada.com
 
محكمة الحب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
العمالقة :: ...::: المنتديات الشبابية:::... :: كرسى الاعتراف-
انتقل الى: